Niekto má prirodzený obchodný talent, iný má odpor k predajnej činnosti.
Väčšina ľudí si však svoj vzťah k predaju musí vybudovať a svoje predajné zručnosti natrénovať.
Efektívny predaj si vyžaduje kvalitné vedenie a výchovu predajného personálu. Nároky na odborné, sociálne a manažérske kompetencie vedúcich predaja sa stále stupňujú.
Schopnosť predávajúcich vzbudiť dôveru a prezentáciu produktu prispôsobovať potrebám a osobným vlastnostiam zákazníka je úmerná kvalitám, kompetenciám a zručnostiam manažérov predaja.
Manažment predaja
Absolvent tohto kurzu zvládne:
-
Základné vedomosti o modernom manažmente
-
Prehľad o formách a technikách predaja
-
Zručnosť v motivácii pracovníkov predaja
-
Metódy nácviku efektívnej a zrozumiteľnej komunikácie
-
Metódy nácviku správania vzbudzujúceho dôveru zákazníkov
-
Zručnosť v tvorbe systému marketingových informácií o potrebách zákazníkov
-
Schopnosť využívať marketingový informačný systém pre podporu predaja
-
Schopnosť budovať lojalitu a partnerské vzťahy so zákazníkmi
-
Zručnosť vo využívaní sťažností a námietok zákazníkov pre zvyšovanie kvality