Komunikačné zručnosti

    Komunikácia na pracovisku významnou mierou ovplyvňuje pracovnú výkonnosť. Chyby v komunikácii môžu spôsobiť nepochopenie úlohy, nesúlad v spolupráci a najmä demotiváciu, a iné negatívne vplyvy na psychiku pracovníkov.

    Kvalita komunikácie, naopak, podporuje pohodu, imidž, výkonnosť a prosperitu.

    Preto Vám ponúkame náš dvojdňový kurz

     

    Komunikačné zručnosti

     

    Absolvent tohto kurzu získa:

    • Základné vedomosti o podstate a formách komunikácie a o jej verbálnej a neverbálnej zložke

    • Prehľad o bariérach komunikácie a o ich prekonávaní

    • Zručnosť vo v prekonávaní komunikačných bariér najmä pomocou aktívneho počúvania, otázok a spätnej väzby

    • Zručnosť v sebakontrole a v potláčaní rozčuľujúcich prejavov

    • Schopnosť dešifrovať odkazy neverbálnej komunikácie

    • Návyky užitočné pri spolupráci v skupine

    • Posilnenie manažérskych zručností

    • Povesť slušného a vyrovnaného človeka

    © 2017 ALPHA consult. All Rights Reserved.