Komunikácia na pracovisku významnou mierou ovplyvňuje pracovnú výkonnosť. Chyby v komunikácii môžu spôsobiť nepochopenie úlohy, nesúlad v spolupráci a najmä demotiváciu, a iné negatívne vplyvy na psychiku pracovníkov.
Kvalita komunikácie, naopak, podporuje pohodu, imidž, výkonnosť a prosperitu.
Kvalita komunikácie, naopak, podporuje pohodu, imidž, výkonnosť a prosperitu.
Preto Vám ponúkame náš dvojdňový kurz
Komunikačné zručnosti
Absolvent tohto kurzu získa:
-
Základné vedomosti o podstate a formách komunikácie a o jej verbálnej a neverbálnej zložke
-
Prehľad o bariérach komunikácie a o ich prekonávaní
-
Zručnosť vo v prekonávaní komunikačných bariér najmä pomocou aktívneho počúvania, otázok a spätnej väzby
-
Zručnosť v sebakontrole a v potláčaní rozčuľujúcich prejavov
-
Schopnosť dešifrovať odkazy neverbálnej komunikácie
-
Návyky užitočné pri spolupráci v skupine
-
Posilnenie manažérskych zručností
-
Povesť slušného a vyrovnaného človeka