Aby Vam IT slúžili EFEKTÍVNE
Naši experti majú viac ako 21 rokov skúseností v návrhu, implementácii a správe počítačových sietí, čo je zárukou odbornosti a kvality, ktorú Vám ponúkame.
Aj Vám sa už určite stalo že Vás Váš počítač prestal poslúchať. Jednoducho si povedal dosť. Samozrejme že môžete svojpomocne hľadať na internete alebo v knihách návod na opravu a stráviť pri tom veľa času. Tak sa ale Váš počítač nestane nastrojom pre efektívnu prácu, ale práve naopak. Bude to brzda a žrút času.
Neváhajte preto využiť profesionálne služby našej spoločnosti, ktorá s teamom špičkovo vyškolených technikov s bohatými praktickými skúsenosťami, schopných okamžite začať riešiť Váš problém. Môžete si zvoliť formu tejto podpory presne podľa Vaších potrieb. Telefonická podpora, vzdialený prístup, vyriešenie problému u Vas, alebo oprava zariadenia v našom servise umožnuje promptne vyriešenie vzniknutých problémov. Servisné práce môžete uhrádzať jednorázovo alebo paušálne. Ponúkame Vám komplexnú starostlivosť o počítačovú sieť vrátane preventívnych servisných zásahov.
Aby Vam IT slúžili EFEKTÍVNE
Servis v našom servisnom stredisku je vykonávaný odborne zdatnými technikmi s ohľadom na maximálne promptné riešenie z minimálnymi nákladmi a maximálnou efektivitou.
Servis u Vás za 20€ (603Sk) je forma servisu PC priamo u zákazníka.
Servisný zásah bez ohľadu na jeho dľžku je vykonaný servisným technikom u zákazníka. V prípade že povaha a zložitosť servisného zásahu neumožňujú vyriešenie u zákazníka, je ponúknutý servis u nás v servisnom stredisku podľa platného cenníka, pričom cena je ponížená o čiastku už zaplatenú za službu Servis u Vás za 20€.
V cena je kalkulovaná doprava (len v rámci mesta Prievidza) k zákazníkovi a vykonanie servisného zásahu v maximálnej dĺžke 3 hodiny. Doprava
mimo Prievidzu je kalkulovaná podľa platného cenníku (0.5€/km).
Pomocou špeciálneho programu sa technik pripojí k PC a vykoná servisný. Výhodou je okamžité riešenie Vášho problému. Nie je potrebné strácať čas dopravou ku klientovi. Znižujú sa náklady na servisný zásah.
Telefonická podpora je vhodná pre skúsenejších klientov, ktorí bez problémov zvládajú základné operácie s IT.
Musia zvladnuť kvalifikovane popísať problém a následne podľa inštrukcii technika vykonávať jednotlivé kroky vedúce k jeho odstráneniu.
Je nevyhnutné aby rozumel základným pojmom, lebo inak by bola telefonická navigácia menej efektívna ako priamy zásah u klienta, alebo servisný zásah pomocou vzdialeného prístupu.