Stredný manažment v samospráve a verejnej správe

    Decentralizácia verejnej správy stavia pred pracovníkov verejnej správy a samosprávy nové úlohy. Transformácia systému si vyžaduje zvýšiť adaptabilitu pracovníkov na zmenené podmienky a požiadavky.

    V úradoch sa začína uplatňovať manažérsky prístup, pri ktorom zodpovedný pracovník nečaká na príkazy ale iniciatívne mobilizuje dostupné zdroje pre plnenie programu. S tým súvisí aj hodnotenie kvality služieb podľa štyroch cieľov:

    1. splnenia zákonom stanovenej úlohy,
    2. spokojnosti stránok,
    3. spokojnosti pracovníkov
    4. hospodárneho využívania zdrojov.

    Posilnenie administratívnych a manažérskych kapacít si vyžaduje sústavné a kvalitné celoživotné vzdelávanie.

     

    Vhodným štartom systému celoživotného vzdelávania je tento dlhodobý tréningový kurz:

     

    STREDNÝ MANAŽMENT V SAMOSPRÁVE A VEREJNEJ SPRÁVE

     

    Absolvent tohto kurzu zvládne:

    • Základné manažérske zručnosti

    • Princípy proaktívneho manažmentu

    • Efektívne vedenie ľudí

    • Koordináciu tímovej spolupráce

    • Efektívnu komunikáciu s občanmi

    • Potláčanie korupcie a nepotizmu

    • Marketingový manažment v nevýrobných odvetviach

    • Administratívny manažment

    • Riadenie rozhodovacieho procesu a riešenia problémov

    • Tvorbu projektov a projektový manažment

    • Prehľad o osobných, odborných a sociálnych kompetenciách manažéra

    © 2017 ALPHA consult. All Rights Reserved.