Manažment zmeny

    Život je zmena. Organizácia, ktorá chce v meniacich sa podmienkach prežiť, musí sa vyvíjať, prispôsobovať, transformovať, reorganizovať.

    Organizácia zmenu potrebuje – pracovníci sa jej bránia. Jedni sa boja, že zmena prinesie náročnejšie úlohy. Iní sa boja, že nové podmienky odhalia ich nedostatky, že neuspejú, že ich predbehnú mladší kolegovia, že prídu o miesto………

    Každá snaha vedenia o akúkoľvek zmenu naráža na odpor, ktorým sa systém bráni. Preto tak veľké množstvo pripravovaných zmien končí neúspechom.

    Manažment, ktorý rozhodol o potrebe zmeny, musí mať veľa odvahy a veľa vedomostí, aby zmenu aj realizoval. Preto je nevyhnutné ovládanie stratégie, techník a osobitných riadiacich zručností pre

    Preto Vám ponúkame náš dvojdňový kurz

     

    Manažment zmeny

     

    Absolvent tohto kurzu získa prehľad a vedomosti:

    • na základe čoho a ako sa rozhoduje o potrebe zmeny,

    • ako sa stanovujú ciele a obsahová náplň zmeny,

    • ako naplánovať proces realizácie zmeny bez narušenia bežnej prevádzky.


    Počas kurzu sa trénujú zručnosti potrebné pre praktické vedenie:

    • efektívnej komunikácie o potrebe a charaktere plánovanej zmeny,

    • získavania spojencov pre podporu zmeny,

    • motivácie zamestnancov k realizácii zmeny,

    • monitoringu priebehu implementácie zmeny.

     

    © 2017 ALPHA consult. All Rights Reserved.