Organizácia zmenu potrebuje – pracovníci sa jej bránia. Jedni sa boja, že zmena prinesie náročnejšie úlohy. Iní sa boja, že nové podmienky odhalia ich nedostatky, že neuspejú, že ich predbehnú mladší kolegovia, že prídu o miesto………
Každá snaha vedenia o akúkoľvek zmenu naráža na odpor, ktorým sa systém bráni. Preto tak veľké množstvo pripravovaných zmien končí neúspechom.
Manažment, ktorý rozhodol o potrebe zmeny, musí mať veľa odvahy a veľa vedomostí, aby zmenu aj realizoval. Preto je nevyhnutné ovládanie stratégie, techník a osobitných riadiacich zručností pre
Preto Vám ponúkame náš dvojdňový kurz
Manažment zmeny
Absolvent tohto kurzu získa prehľad a vedomosti:
-
na základe čoho a ako sa rozhoduje o potrebe zmeny,
-
ako sa stanovujú ciele a obsahová náplň zmeny,
-
ako naplánovať proces realizácie zmeny bez narušenia bežnej prevádzky.
Počas kurzu sa trénujú zručnosti potrebné pre praktické vedenie:
-
efektívnej komunikácie o potrebe a charaktere plánovanej zmeny,
-
získavania spojencov pre podporu zmeny,
-
motivácie zamestnancov k realizácii zmeny,
-
monitoringu priebehu implementácie zmeny.