Manažment zmeny

Život je zmena. Organizácia, ktorá chce v meniacich sa podmienkach prežiť, musí sa vyvíjať, prispôsobovať, transformovať, reorganizovať.

Organizácia zmenu potrebuje – pracovníci sa jej bránia. Jedni sa boja, že zmena prinesie náročnejšie úlohy. Iní sa boja, že nové podmienky odhalia ich nedostatky, že neuspejú, že ich predbehnú mladší kolegovia, že prídu o miesto………

Každá snaha vedenia o akúkoľvek zmenu naráža na odpor, ktorým sa systém bráni. Preto tak veľké množstvo pripravovaných zmien končí neúspechom.

Manažment, ktorý rozhodol o potrebe zmeny, musí mať veľa odvahy a veľa vedomostí, aby zmenu aj realizoval. Preto je nevyhnutné ovládanie stratégie, techník a osobitných riadiacich zručností pre

Preto Vám ponúkame náš dvojdňový kurz

 

Manažment zmeny

 

Absolvent tohto kurzu získa prehľad a vedomosti:

  • na základe čoho a ako sa rozhoduje o potrebe zmeny,

  • ako sa stanovujú ciele a obsahová náplň zmeny,

  • ako naplánovať proces realizácie zmeny bez narušenia bežnej prevádzky.


Počas kurzu sa trénujú zručnosti potrebné pre praktické vedenie:

  • efektívnej komunikácie o potrebe a charaktere plánovanej zmeny,

  • získavania spojencov pre podporu zmeny,

  • motivácie zamestnancov k realizácii zmeny,

  • monitoringu priebehu implementácie zmeny.